Paisos Catalans

dissabte, 7 de desembre del 2013

Set....

Set de set, set de justícia, set de pau, set de llibertat, set de bellesa, set de poesia, set de voler ser, set de no tenir cap set a la roba, set amb hac , set assedegada.....set i no set, heus aquí la set-ència!

Set dies de set-mana, Set, germà d'Abel i de Caïm,   set de tennis, set qui set qui ets.....

Set de plató ....set de rodatge....set heptàgon, set nombre primer.....set chakres, set savis grecs, , set notes musicals , els set arcàngels, el post set de la set-mana .....els set pecats capitals..els set mars.....

el nom de nombre set......



5 comentaris:

  1. Set-en va l'olla :)) m'encanten aquestes variacions amb el set, el set és un número màgic, cert, set petons de matinada!
    Ah, jo tenia un set-ter i me l'estimava molt, Jack, es deia.

    ResponElimina
  2. esperem que des`rés de tant de set no et quedis en vuit. Bon diumenge

    ResponElimina
  3. Ui! he clicat el teu enllaç del set i m'he quedat parada de la llista que hi ha de coses que es compten amb el número set!!!

    M'has fet pensar que vaig fer un llibre pels meus néts aquest any. El llibre del 3 pel Jan i el llibre del 5 pel Guillem. Hi ha moltes coses de tres i les vaig recopilat amb dibuixos cançons contes... etc. I amb el 5 igual... Amb el 7 seria un llibre llarguíssim!!!

    ResponElimina
  4. Deu ni do, quin munt de coses amb el set!
    És molt curiós.

    ResponElimina
  5. Si Gemma no t'estranyis que se me'n vagi l'olla final de trimestre i els docents estem en estat ja mental de set voltes i mitja...i no pas pel set-è cel....

    gràcies Joan fixa't que ara et contesto en nou!
    carai Carme ja pots anar-te preparant el llibre del set que els teus nets d'aviat arribaran!

    gràcies set vegades Glòria un munt sí!

    ResponElimina

benvinguts comentaris