Paisos Catalans

dilluns, 21 de gener del 2013

Parla del Dídac i (Psepsepse)

Val la pena , són només uns minuts mireu i escolteu i feu-ne difusió


Tot poble per petit que sigui té dret a ser i a existir i a ser plenament sobirà ( la legalitat vigent imposada va desproveir i expulsar uns indígenes de les seves terres, i és més es cometen atrocitats en contra de la seva vida,  em pregunto hi haurà partits allà al Brasil que com el PSC reclamin apel·lar a la legalitat per molt injusta que sigui?

Segons el PSC mai s'hauria d'haver acabat el franquisme , la legalitat vigent aleshores ho impedia, és clar que en aquell temps els partits polítics no existien, estaven prohibits .....si  Josep Pallach ho veiés potser no s'hauria ajuntat mai amb la filial del PSOE per a refundar el PSC......ai no és diu psepsepse?

14 comentaris:

  1. davant aquesta mena de persones que diuen que ens volen fer sortir de la crisi, per tornar-nos el benestar que jo diria mai hem tingut, et venen ganes de agafar-los per el coll i no deixar de prémer fort, molt fort.

    ResponElimina
  2. un vídeo molt positiu!
    miraré de donar-li ressó..
    mil petonakus Elfree!

    ResponElimina
  3. De moment tuitejat... mirarem d'escampar-lo.

    I saps? segur que sí que allà també hi ha gent que reclama la legalitat injusta. Segur. Perquè l'estupidesa humana és infinita, aquí a al Brasil!

    ResponElimina
  4. És fantàstic el vídeo, el vaig veure fa un parell de setmanes AQUÍ i em va impactar i, evidentment, el vaig escampar!!

    Aferradetes solidàries!!

    ResponElimina
  5. Impressionant.Colpidor.
    Procuraré que arribi a tots els meus contactes.

    ResponElimina
  6. Ara mateix no es veu el vídeo. Tornaré després.

    ResponElimina
  7. He anat veient això d'en Dídac i no sabia d'on venia ni de què anava. Vaig taaan saturada de coses. Com me n'alegro d'haver-lo escoltat.

    I tant que en faig difusió. Tota una realitat que no coneixia.

    Tan pel Dídac com per l'Alba. La seva veu, que demostra tant d'amistat. Una gran llavor.

    ResponElimina
  8. Doncs ja m'havia arribat aquest video per diverses vies i com que no puc llegir/escoltar tot el que m'arriba, no sé perquè aquest sempre l'havia passat. Tu ho has aconseguit, i també que ara ho difongui, és clar.

    ResponElimina
  9. No l'havia vist, està molt ben fet el vídeo. Val la pena que se'n parli, que es difongui.

    ResponElimina
  10. Molt bo el vídeo i molt encertat el teu comentari

    ResponElimina
  11. Jo el vaig veure tuitejat per la CARME i el vair retuitejar, clar!! :-))

    ResponElimina
  12. També el reenviaré. La legalitat pot ser molt injusta, i l'Alba i el Dídac ens fan aquesta injustícia molt propera (de fet, el Dídac s'hi juga la pell...).

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies per comentar i per difondre el vídeo!

    ResponElimina

benvinguts comentaris