Paisos Catalans

divendres, 20 de juliol del 2012

Vint dies de juliol ....ret(alls)

Bé i ja encetem el mes de Thermidor, avui dia de l'herba blenera , en castellà : "gordolobo" , sembla ser que és molt útil per la tos, pel coll i pel refredat .....si us voleu estalviar l'euro per recepta faríeu bé d'anar a l'herbolari .....bé aquest dies de juliol han estat variats : picades d'abella, tanatori, històries veïnals per recollir llibre i samarreta , Banys àrabs per relaxar-me ....i per si de cas un taller per aprendre autohipnosi  que per cert us recomano .....també m'he acabat de llegir Línia groga, un batec sota la ciutat de l'amic i company de natalici ( vam néixer al mateix lloc però no som pas germans) Rafel , properament ja us en parlaré...i tinc ja molt avançada la lectura de Memòria d'uns ulls pintats i quasi a punt d'encetar Històries veïnals .....

Mentrestant per fora la cosa pinta malament tant els ulls com la memòria, les línies grogues que avisen i les vermelles, totes, s'han ultrapassat, es necessiten moltes dosis d'autohipnosi per resistir  aquest bany de desferres i desgràcies que ens fan recular precisament cap a èpoques fosques de la humanitat.....més que mai ens cal un bon veïnatge ( entre nosaltres els qui parlem una mateixa llengua amb totes les seves variants inclosa l'aragonesa oriental , occidental i balear , valenciana).....què us he de contar que no sapigueu? 

Ahir altre cop a passejar pels carrers;

Ah i us heu adonat oi? el govern que ens espolia ha generat moltíssima confiança en els anomenats mercats amb les seves mesures .....la cosina de rics.... ai volia dir : risc ha pujat més que mai (611.)....deu ser per commemorar el viatge a la lluna....no cal més que anar al país veí ...França i veure que Hollande rebaixa l'IVA ah i crea un altre del 75% pels rics molts rics .....http://www.324.cat/noticia/1816112/mon/Hollande-rebaixa-lIVA-al-19-i-grava-amb-un-75-els-ingressos-superiors-a-un-milio-deuros 

Comença a ser hora de segar cadenes !!!!! ( de televisió no de les altres ....)
 

14 comentaris:

  1. Acabo d'aprendre el nom d'una altra planta. He clicat l'enllaç i l'he vist com és: herba blenera... m'agrada conèixer els plantes i els arbres.

    Jo també vaig fer dos tallers d'hipnosi, que incloïa també autohipnosi... i també ho vaig trobar molt interessant. Ara m'has fet venir ganes de tornar a portar-ho a la pràctica.

    Un dia podem fer un intercanvi ... d'hipnosis. Jo vaig fer hipnosis eriksoniana, que és com una PNL aprofundida.

    Et llegiré en el teu estiu quick Elfree, cada cop que pugui!

    Emcara em queden 10 dies de ser per aquí... comença ben quick que me'n pugui aprofitar tots aquests dies... a l'agost segur que em perdré coses.

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt això del taller d'autohipnosi... si el fas ja ens en faràs un tastet! (la PNL també és molt i molt interessant!)

    Ens esperen temps durs.... però sempre pels mateixos.

    ResponElimina
  3. mira que estariem bé si no fos per el forats dels bancs i els malparits que ho gestionen....
    Només amb el que val l'AVE n'hi ha per pagar dues vegades el que es deu, apart de que ni hi va ningú. En tot cas si en faltessin també podriem vendre algun aeroport sense avions i nou per estrenar.
    I ningú a la presó...no ho entenc

    ResponElimina
  4. Se poden començar a segar cadenes de tota a casta .Es hora de fer alguna cosa. Molt encertat el post.

    ResponElimina
  5. Jo no conec res d'autohipnosi, però si pots hipnotitzar alguns mandataris, banquers, expoliadors,...estaria molt bé! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  6. Spain is not Greece, Spain is diferent.

    ResponElimina
  7. Nena, imagina que et fas auto-hipnosi i després no recordes el què has de fer per tornar-te a despertar!!

    Ostres, ara que hi penso, fa temps vaig fer un relat sobre una cosa d'hipnosi... el buscaré i en faré un post per la Selecció Catanala de Quick Blogging ;-))

    No sé què li passa al teu blog... veig un espai en blanc i, quan passo el ratolí pel damunt em fa unes pampallugues... suposo que hi deu haver una foto, però no la puc veure... Vaig a canviar de navegador... Ara torno.

    ResponElimina
  8. Ostres!! És un vídeo de VilaWeb!! Doncs amb Firefox no el podia veure! Ara estic amb Chrome (normalment vaig amb Chrome, per cert, això de Firefox ha estat una excepció)

    Així que Hollande rebaixa l'IVA!! Què guarru en Rajoy! Poca vergonya!!

    ResponElimina
  9. Gràcies per no segar les de televisió que, això, m'afectaria a mi. Un petó, Elfreelang.

    ResponElimina
  10. El primer que haurien de retallar és polítics, sous de politics, cotxes de politics... uf no tinc temps d'escriure tantes coses que podrien retallar abans d'escanyar-nos a tots una mica més cada dia.

    ResponElimina
  11. Carme me n'alegro que t'agradi descobrir noves plantes a mi també m'agrada...ei tenim moltes coses en comú justament era basada en Erikson la hipnosi ...jo sóc una principiant sense estrenar però encantada de compartir experiències hipnòtiques i blocaires!!!!
    Alba de fet ja està fet el taller van ser els 13 i 14 d'aquest mes, unes 12 hores més o menys i va ser sorprenent i absolutament gratificant ! si ens hipnotitzem provarem de mantenir la calma !
    Joan jo tampoc no ho entenc ...estem a l'aigua al coll i s'entesten a mantenir la sagnia absurda dels AVE a llocs que no els hi cal ...tots a la presó no Joan jo els faria fer de voluntaris obligats als barris, que serveixin menjar als qui necessiten que estiguin als centres ocupacionals, que visitin iaios sense recursos potser així aprendrien alguna cosa ah i a més que paguessin !
    Benvingut Miquel Àngel veig que ets casteller ...gràcies, ja visitaré el teu bloc!
    Marta la llàstima és que la hipnosi no funciona en contra de la voluntat, no és com a la tele o al teatre...però vaja alguna cosa faria ....però m'estimaria més obligar-los a pagar pel que estan fent!
    Jpmerch Spain is worse than Greece...glups!
    Assumpta mai no passa ets "despertes" quan tu et manes...no problem ...les samarrtes són un encant he trobat la maera de fer un middle entre la societat catalana del quick i de l'slow....jo sempre navego amb firefox ( l'has de tenir actualitzat i mirar de tenir actualitzats els connectors) el Chrome no m'agrada perquè recopila constantment tot el que fas al teu Pc i no facilita gaire que es pugui esborrar....sí Assumpta el senyor Hollande intenta posar seny ....l'impost als més rics és el que em dóna esperances...
    Jordicine no la segaria mai i menys les catalanes .....salut i petons!
    Tens raó jomateixa abans de fer-nos més pobres hi ha molt d'on retallar però és clar els afecta a ells....

    ResponElimina
  12. No és al mateix parlar de la teva butxaca que de la meva...i aquí és el que passa.
    Tots hauríen de pagar...pagar no, tornar el que han robat!!

    Uns bessets.

    ResponElimina
  13. Veig que no pares. Crec que ha de ser interessant l'autohipnosi. Ens aniria bé a tots tal com està tot, però també cal moviment de tots

    ResponElimina
  14. Contrast entre un aparent benestar teu, amb tranquil·litat i certa pau, i un estat revolucionat del poble. És necessari fer alguna cosa perquè ens estan minimitzant com a poble i com a país. Els hem de treure d'allà, a veure què s'han pensat. Pensàvem que els polítics estan per servir el poble, però només es serveixen a ells i als seus amics.

    ResponElimina

benvinguts comentaris