Paisos Catalans

dissabte, 26 de febrer del 2011

Casualitats? destí? qui-sap-lo!

La vida és molt sorprenent....fa dos anys i escaig vaig iniciar.me als blocs perquè vaig obrir-ne un amb uns alumnes de 3r Eso, l'experiència va ser tan bona que al febrer del 2009 em vaig decidir a fer un cop de cap i vaig obrir aquest, ho desconeixia gairebé tot del món blocaire, no sabia ben bé on mirar...hi ha milions i milions de blocs a la xarxa....un del primers blocs que em vaig enllaçar a la barra lateral va ser Tens un racó dalt del món perquè em sonava d'una ressenya al diari , després van venir molts més de blocs enllaçats, però entre mig i al començament passejava, navegava, erràtica per la xarxa ....i em va cridar l'atenció un bloc que convocava un sopar blocaire
PREPARATIVOS

Como podéis ver, en Barcelona sólo se habla de la Cena Blogger del sábado 28 de marzo. El hecho de que se anuncie en los autobuses ha ayudado mucho. Si todavía no te has apuntado y quieres hacerlo PINCHA AQUÍ. El tiempo se acaba. ¡Tenemos que reservar restaurante ya! http://jordicine.blogspot.com/2009_02_01_archive.html




No no m'hi vaig apuntar  pas però si que em va cridar l'atenció.....ha passat el temps i dos anys i l'altre dia vaig veure que es feia la convocatòria a ca la mar d'un segon sopar blocaire, ara sí que m'he apuntat, i sembla que aquesta nit serem 31 o 32 persones blocaires!!!! em va semblar casualitat  que fos la mateixa gent que va organitzar el primer aquell del 2009....hi ha blocaires llegits i llegides en aquest sopar, altres els "conec" de vista, de trobar-me els seus comentaris en altres blocs on també comento o llegeixo, altres són desconeguts.....Mai m'han agradat els grups massa nombrosos....sóc més de petit comitè....estic il·lusionada i també expectant ....plegats travessarem a l'altra banda de la pantalla i ens farem corporis i reals , crec que serà divertit i interessant passar de la realitat virtual a la realitat real ( encara què és real la realitat?)

Afegeixo un poema meu de la Roda poètica febrer 2011)

Ítaca és dins nostre!

( tot seguint els camins vers a Ítaca de la Carme i la montse )
Lluny? a prop? caminem vers Ítaca
sense adonar-nos que no és fora
Ítaca és dins nostre!
No cal cercar-la escolteu!
Aturem-nos un moment
tanquem els ulls, obrim el cor
trepitgem ben fort el terra
...Ítaca és present

12 comentaris:

  1. Ohh! però quina idea més bona, no? A mi m'agradaria fer això amb els blogs valencians. En seríem uns quants també. A vore si ho podem dur endavant. Si no de sopar, encara que siga, de cerveses.

    Doncs passa-ho molt bé. I m'apunte la idea de fer un blog amb els alumnes.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. que vagi molt bé el sopar d'avui, i una salutació a tothom

    ResponElimina
  3. Que tingueu un bon sopar!¨El fet de conèixer en persona gent amb qui et relaciones i admires, és molt plaent.
    M'agrada la Ítaca dels teus versos. És un mirar cap endins que tanta falta ens fa i que ens permet descansar.

    ResponElimina
  4. Com diuen és una iniciativa fantàstica i m´afegisc a la idea d´un sopar (o el que siga) per als blogs valencians.

    ResponElimina
  5. Jo tampoc vaig anar al primer sopar, però he anat a algunes presentacions de llibres i he conegut en persona uns quants blocaires i sempre m'ha encantat l'experiència.

    I aquest segon sopar ja és tan famós que ni cal anunciar-lo als autobusos!

    Fins després, Elfri!

    ResponElimina
  6. Amb tants anuncis, a vuere si ens trobarem una catifa vermella en entrar.

    PS. Això mateix Itaca és el camí.

    ResponElimina
  7. Hi seré en esperit. I davant la bajoqueta tendra faré un brindis per vosaltres.

    Alço la meua copa
    que tantes altres voltes
    ha dut el vostre vi.
    Bec les dolces paraules
    que tants amics blocaires
    han fet d'Ítaca un fi.
    Alcem les nostres copes
    per tants que fan País.

    ResponElimina
  8. Quin món que ens hem creat...que bo, sa i guai!

    ResponElimina
  9. Gràcies Olguen, Jesús M,Pilar, Rafel, Carme, estonetes, vicicle, maria ja us explicaré....

    ResponElimina
  10. Disfruteu molt de l'experiència i, el més important, conteu-nos-la després!!

    ResponElimina
  11. En faré uns quants apunts maria....va ser ahir!

    ResponElimina
  12. Ja he vist algun altre blog comentant el sopar! Jo dubtava d'apuntar-m'hi i, al final, se me'n va anar del cap... en fi, potser al proper! No caldria que passessin dos anys però... potser una trobada anual.

    ResponElimina

benvinguts comentaris