Paisos Catalans

diumenge, 16 de gener del 2011

Roda el món i torna al born

Vés quines casualitats! ara que el bigoti d'aquell que va participar en la reunió coneguda com la de les Açores torna a pentinar-se reclamant a tort i a dret allò de les unitats sacrosantes i que miren cap a Catalunya amb la mateixa mirada que tant bé coneixem ....avui resulta que és l'aniversari, luctuós i trist del mal nomenat decret de nova planta ( ni nova ni planta) ....
Un dia com avui de 1716 es publicava el tal decret que ens anorreava com a poble, com a cultura, com a llengua.....em sembla que ha tornat el passat o hem viatjat en el temps....si us plau  Doctor Who, senyor del temps no pot fer-hi alguna cosa? ens tornen a invadir els Daleks!!!

18 comentaris:

  1. Està bé tenir memòria, però hi ha aniversaris que valdria més no celebrar...

    ResponElimina
  2. Perdona que canviï de tema, però com diu en XeXu, abans que m'agafi una depre profunda, prefereixo recordar una cosa que t'havia de dir. El títol del teu post m'hi ha fet pensar. El blog que trobada blocaire 2015 que muntarem amb la Guspira, es dirà gràcies a la teva inspiració i proposta, molt probablement "Roda el món i torna al blog" Gràcies per l'aportació.

    ResponElimina
  3. Elvira, tu mira-t'ho pel cantó bo, dona! :-)

    Sí, sí, a cada nova provocació, més sentiment català...

    Així que respira fons, tranquil·la i pensa que la victòria serà nostra!!

    ResponElimina
  4. Hi ha coses que no es mereixen que se lis pari esment...M'agrada el títol que han triat pel nou blog.

    ResponElimina
  5. No volia pas celebrar la infausta data res més lluny del meu pensa-senti-ment nomé senyalar certes coincidències amb la realitat....Xexu;
    Carme doncs me n'alegro d'haver inspirat sense voler el nom del bloc del 2015!
    tens raó Assumpta a veure si despertem d'una vegada!!!
    kweilan no era la meva intenció celebrar res que consti...
    Pilar potser sí però no dir no vol dir que no hi siguin...almenys hem inspirat el nom d'un nou bloc ves per on!

    ResponElimina
  6. Carme però que despistada sóc ...et vaig suggerir el nom i ara el que he fet sense adonar-me és titular el post de la mateixa manera ai las...quin cap el meu!

    ResponElimina
  7. no et preocupis Elfree, he sentit que acaben d'inventar un producte que polveritzat damunt l'ull monofocal dels Daleks.. els extermina instantàniament...(el venen a les ferreteries) jo ja tinc 7 pots!:)

    ResponElimina
  8. Et guanyo Lit's! N'he comprat quinze d'iguals. Per quí comencem!
    Elfree això del nom? No ho entenc... EL trobo preciós però diria que m'he perdut. Massa dies. Teu? Un nou bloc teu? Ara, ara ho he entés! La Carme ho posa... coses de la meva atenció... les mateixes de sempre!

    ResponElimina
  9. Aha!

    Ara entenc en què coi es van basar per crear els Daleks. I el que em sobta és que es van quedar curts!

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. fa temps que es va jubilar el dr who,

    `^_^´

    ResponElimina
  11. Vaja amb l'aniversari. Penso que va bé recordar per donar-nos compte dels errors que es van repetint i repetint. Jo tinc fe (estic pozzzitiva) i crec que hi haurà canvis, el poble català s'aixecarà i dirà prou.

    Ostres parlant de Dr. Who el tornen en aquell nou canal de tv3 :O, sí, sí noia, tot torna.

    ResponElimina
  12. Gràcies lolita, deli'ns,Sànset, ricderiure, Nits ....crec que ens cal un dr Who!!

    ResponElimina
  13. Ni fet expressament, doncs, aquest aniversari, aquests dies que es respira CENTRALITAT per un tubo!!

    ResponElimina
  14. No només el del bigoti, el ZP i companyia n'han deixat anar unes quantes en contra del govern català. Diferents formes, mateixos objectius.

    ResponElimina
  15. Ja ho pots ben dir

    Sembla que volen que tornem enrere, però hi ha coses que no poden tornar
    Ara s'adonen que això del "café para todos" va ser una collonada

    si ens busquen, ens trobaran
    no sé a on, però ens trobaran

    desperta ferro!

    ResponElimina
  16. I la cua que ens ha portat el decret... jo també tinc sentiments profunds de tristesa... però com diem els catalans no diguis blat... mai se sap!

    ResponElimina
  17. Mireia, Albert, Gregori, Cèlia....gràcies, pinta malament si més no...com diu el Gregori si ens busquen ens trobaran!

    ResponElimina

benvinguts comentaris