Paisos Catalans

divendres, 12 de novembre del 2010

I avui és divendres: faves tendres

No és que vulgui fer la competència a l'insigne senyor Pàmies , sé que hi ha la cançó aquella de la masovera va al mercat i divendres compra faves tendres, no sé si avui  toca faves contades o comptades o si seran tendres ....en tot cas avui és dies veneris Divendres, dia de Venus i pel que sembla segons la tradició cristiana un dia maleït per culpa d'un tal Judes que va tenir l'honor de ser un dels primers corruptes de la història , un traïdor que es vendre per un grapat de monedes i que es va penjar d'una figuera pels remordiments....actualment els traïdors no tenen la decència de sentir-se com a mínim culpables....però no seguirem per aquí que els camins són perillosos....Elfreelang continua fent voltes al tema d'ahir i rumiant la manera , la millor manera , estratègica o no  de barrar el pas a les injustícies....ja us dirà si se'n surt...cal trepitjar ferm i amb tota cautela ....mentrestant els dies passen i pesen , jo de gust pesaria figues perquè he dormit poc i demà em tocarà matinar ( tinc la sort d'entrar tard a la feina i puc permetre'm el petit luxe d'anar a dormir tard i  dormir vuit hores)....és per què a part de treballar continuo cursant postgraus i em faran llevar-me molt més d'hora de l'habitual dos dissabtes seguits ....Bé avui és avui i ara i el més calent és a l'aigüera, les faves són tendres  i tendres són alguns moments singulars....fa un dia esplèndid, no fa gaire calor, el sol il.lumina i fa l'ullet als retalls que les ombres dels arbrers dibuixen ....
Ahir va començar la campanya publicitària  electoral i no em va agradar que només apareguessin en els rectangles de la pantalla del televisor els partits de sempre, els que ja hi són, i els que s'han presentat i són noves propostes perquè no surten?  Què passa? M'hagués agrada't veure els de Reagrupament Reagrupament. , els de  Solidaritat catalana per la independència, i totes les altres propostes noves....M'imagino que és per impedir que es conegui cap altra proposta que no sigui la de les partits que ja han tastat poder....vaja que es copien dels bancs....mai deixen diners a qui no en té només als qui ja en tenen...Deixem d'actuar com a favots i faves i reclamem un món una mica millor ( sóc realista o ho intento....encara que fos només una mica millor , una mica més just...)
Divendres, faves tendres.....tendres faves de divendres....les de la imatge no ho són pas




12 comentaris:

  1. ja es queixen els periodistes de TV3 d'això de delimitar estrictament el temps en virtud a la representació parlamentària actual. ës una manera que les coses es perpetuin, de barrar el pas a altres forces, que coninuin sempre els mateixos

    ResponElimina
  2. Sí ells fa dies que es queixen, però no aconsegueixen que canvii res.
    Ara amb aquesta foto, m'has fet venir una gana de fevetes petitones amb pernil... que perquè no en tinc a casa que si no... ja sé que dinaria.

    Ja m'agradarà que ens tinguis al corrent dels teus moviments pel que fa a evitar i reparar injustícies. M'interessarà molt saber-ho

    ResponElimina
  3. Acabar amb les injustícies no és gens fàcil. Cdascú hi pot posar el seu gra de sorra, però si la col·lectivitat no hi posa remei és molt difícil.
    Sobre els blocs electorals, són l'anti-periodisme "en persona". No pot ser que s'obligui a uns professionals a dedicar un espai concret a cada partit sense tenir en compte la importàncai de la notícia. Tot forma part del reaprtiment de poder entre els que hi ha ara. Només per això, val la pena votar a un de nou.

    ResponElimina
  4. mmm, saps amb què em quedo jo? amb el platillu de la foto!!!! oh, què bo!!!

    i que avui és el dia de Venus? la daessa de la bellesa i l'amor!!!!!

    ResponElimina
  5. veig que hi ha faves per repartir... i n'hi ha uns quants que se'n mereixerien unes quantes..
    les faves i favots aquestos no m'agraden gens, ara bé el platillo de favetes amb pernil m'està fent ensalivar.. i això que ja he sopat, pur vici...
    bon weekfi!

    ResponElimina
  6. Ai, el poder i els poderosos; ben collats ens tenen a tots, per tot arreu. Sort que és cap de setmana i podrem distreure'ns (o provar-ho, si més no).

    ResponElimina
  7. ja som a dissabte, i demà, demà passat i l'altre continuaran ensenyant-nos només el que vulguin.
    Clar que, ben sincerament, ni els ensenyats ni els amagats m'acaben de convéncer gens.
    Bon cap de setmana!

    paraules de comprovació: aless

    ResponElimina
  8. Divendres és un gran dia. Acaba la part feixuga de la setmana i sembla que en comenci una altra de ben diferent. :-)

    Els traïdors d'abans, Elfreelang, almenys se'n penedien, que ara ni això!!

    I no vull parlar de política. Cap polític em mereix confiança i no faré confiança a cap polític. Estem en paus!

    ResponElimina
  9. Perdona eh? però sàpigues que divendres era ahir i no avull. Avui és dissabte.
    Queden faves per una servidora o m'hauré d'esperar al proper divendres?
    I jo com en Pàmies...

    ResponElimina
  10. Gràcies Jesús M fa temps que fins i tot els periodistes es queixen però no hi ha manera!
    Carme ja t'ho faré saber si em surto...de moment en stand by...
    Sí Albert tal com està la cosa es mereixen que votem però als qui encara no han tingut l'oportunitat de ser al Parlament a veure si entra una mica d'aire fresc..
    rits cert les faves fan bona pinta! dia de venus...bellesa i amor és que fa falta!
    Faves i favada a repartir lolita....bon diumenge!
    Sí Ferran almenys que ens distraguem una mica....avui és diumenge!
    Gràcies Víctor...així hi ha empat de desconfiança doncs...però jo si que donaré un vot de confiança a veure què...
    fanal blau com passa el temps ja som a diumenge! però tenim la capacitat de llegir entre línies espero!
    Motardel.la i resulta que escric divendres i responc diumenge...pots agafar faves que encara en queden...

    ResponElimina
  11. Pensa en positiu, i és que amb el sistema que tenim (només anuncis per als partits que ja tenen representació parlamentària) t'estalvies veure a la tele espots de la Falange o de Plataforma per Catalunya, per exemple...

    ResponElimina
  12. Gràcies coses2...vist així tens raó però n'hi ha d'altres que per sort no són aquests...

    ResponElimina

benvinguts comentaris