Paisos Catalans

dimarts, 2 de novembre del 2010

Cant de l'enyor

13 comentaris:

  1. QUINA MERAVELLA.
    MARXO SENSE FER SOROLL QUE ENCARA CANTEN...

    ResponElimina
  2. Meravellosa composició al record i l'enyor basada en el Misteri d'Elx.
    Jo hi vaig ser !!!

    ResponElimina
  3. Quina sort poder ser-hi! Ha passat alguna cosa? Ànims!

    ResponElimina
  4. impressionant!
    jo hi vaig ser.... ara fa 25 anys... com passa el temps!

    ResponElimina
  5. Ni que només fos un silenci...

    Des del far una abraçada.
    onatge

    ResponElimina
  6. Gràcies Anna!
    fanal per a tu dedicada! ni que només fos....abraçada!
    Jo també hi vaig ser Rafel!
    No no passa res Albert avui és dia dels difunts i en Lluís Llach va escriure la cançó de l'enyor per dedicar-la a sa mare que s'havia mort i per mi és com un cant de l'enyor als morts propis propers i als morts de tanta gent!
    gràcies Joana! toca el cor sí
    onatge gràcies des del pensar i el dubte una abraçada per a tu
    Pilar això mateix....no calen

    ResponElimina
  7. Ui lolita t'havia saltat...doncs no et vaig veure....jo també hi era!

    ResponElimina
  8. Una meravella de cançó! Sempre emociona! I repeteixo mil vegades.

    ResponElimina
  9. Ara no vull semblar un holligan, però per allí on passi el mestre...

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. M'agrada la cançó. La música catalana m'agrada molt. Espero que viuré uns quants anys més. Llavors en puc entendre més.

    ResponElimina

benvinguts comentaris