Paisos Catalans

diumenge, 23 d’agost del 2009

S'acaba l'agost.


Això s'acaba. S'acaba la desconnexió.....ens hem d'anar preparant per posar-nos en solfa altre cop...per patir la falta d'hores per arribar a tot el que s'ha de fer...per mal menjar en menys de 30 minuts....Ja ho sé....no començo fins el dia 1 de setembre però ja hi estem a tocar i he d'anar preparant-me o el xoc serà brutal i despietat....

De nou m'he apuntat a cursar un postgrau.....aniré de cul ( i perdoneu l'expressió)....hauré de treballar molt, més que mai perquè em toca fer coses que són noves per mi: un CFGS d'Integració Social...vaja que tindré una cama als cicles formatius profesionals i l'altra a batxillerat només uns quants dits del peu a l'ESO....(una optativa a 3r) i com que sóc de queixar-me em tornaré a lamentar per l'horari...per no poder estar més amb els meus estimats adolescents...però com sempre a tot t'acabes per adaptar...i m'hi adaptaré...Ja ho sé ,estem encara a l'agost i quina manera d'aigualir les vacances però el meu cap s'ha d'anar dirigint cap el setembre si no em costarà molt més....

I posaré un quadre de Magritte a veure si pot reflectir el que em passa pel cap i el cor ara mateix.....un cop de roc a la finestra dels somnis....i els vidres trencats

7 comentaris:

  1. S'acaba... jo també començo el dia 1 a treballar. Ens anem mentalitzant poc apoc, però jo he de reconèixer que amb força il·lusió per recomençament.

    ResponElimina
  2. Jo també hi penso, però intento acabar bé les vacances i aprofitar fins a l'últim instant. Serà dur dia 1 però de moment a xalar, encara!!

    ResponElimina
  3. però guarda't uns minuts cada dia pel blog, eh!!

    ResponElimina
  4. gràcies pels comentaris, Carme benaurada il·lusió, encara xalaré una mica Tonina...Mireia uns minuts segur que els esgarrapo pel bloc seguríssim

    ResponElimina
  5. Les vacances s'acaben i s'ha de recomençar a poc a poc.

    ResponElimina
  6. i què me'n dieu de l'alegria de la retrobada?
    ens ajudarà a superar-ho...

    petons!

    ResponElimina
  7. Grácies kweilan, gràcies Mar sí l'alegria ....recomençar

    ResponElimina

benvinguts comentaris