Paisos Catalans

dilluns, 24 d’agost del 2009

Desreflexions


L'autora d'aquest blog-bloc no ha d'estar pas completament d'acord amb tot el que escriu ella mateixa ni el que escriuen les altres parts o "jos" que té. Com a bona representant de Bessons ( i dir això mateix ja és una "xorrada" o una bestiesa sense solta ni volta, totalment acientífica i irracional) hi ha molts "jos" i molts" altres" . De vegades treu el nas el bessó rondinaire, altres el bessó pessimista, altres el bessó enginyós, el poètic, el perepunyetes...N'hi ha molts i alguns no hi són tots....

Arriba el setembre !!!! Em fa una immensa i boja il·lusió tornar a la feina!!! L'estrès m'encisa com un paisatge meravellós i ja fa temps que n'estic delerosa d'abraçar-m'hi ben fort....com enyoro dormir poc!

Seriosament, no no en tinc cap ganes, ara per ara, de tornar-hi...encara que tindré uns reptes nous...i a mi els reptes intel·lectuals em fan venir salivera...el que passa és que sóc molt exigent amb mi i em retrec que puc fer-ho millor, que m'hi he de dedicar més...vaja que no cal que em critiqui ningú que ja m'ho faig tot jo...I és clar això fa que augmenti el nivell diguem "normal" d'estrès que comporta tot plegat...

Però encara és agost, encara estem de vacances...fa xafogor...els dies són llargs, l'horari me'l faig jo....

Com va descobrir Descartes: Si dubto és que sóc, si penso és que sóc.....Ara bé què sóc? qui sóc? Res cogitans sum. Verba volant, scripta manent.

2 comentaris:

  1. Els darrers dies de vacances també són bons. Aprofita'ls!!

    ResponElimina
  2. em sembla que caminem per camins paral·lels...
    (fan pujada però quan arribes a dalt... la vista és espectacular!)

    bon final de vacances i bon inici de ... nous reptes i projectes!

    seguim caminant!
    (som vives...)

    ResponElimina

benvinguts comentaris