Paisos Catalans

dimecres, 15 d’abril del 2009

Paraules de mitja nit


He estat crustaci i més tard vaig preferir ser un amfibi. Em prova més ser amfíbia. O Abraxas el déu-dimoni, símbol del bé i el mal alhora.

Qui no s'ha llegit Demian de Herman Hesse? A mi em va impactar força.
O El lobo estepario del mateix autor ....és clar que quan me'ls vaig era força jove però encara ara puc recordar frases: Teatrillo mágico: Sólo para locos. Abstenerse cuerdos y similares.

Un altre llibre inquietant i fascinador (almenys per a mi) és El Golem de Gustav Meyrink. Remotament inspirat en l'altre golem el de les llegendes jueves. Però en el llibre de Meyrink el golem forma part de nosaltres, un nosaltres ,un jo que dubta si dorm o està despert... si la realitat és l'onírica o és el somni la realitat... podria tenir afinitat amb Matrix. El llibre és torbador .



Abraxas
Imatge extreta de http://www.wikipèdia.org



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris