Paisos Catalans

dimarts, 21 d’abril del 2009

I el meu pre-Sant Jordi bis



I aquests dos també me'ls he regalat, de Sàndor Marai me he anat llegit tot el que ha sortit i és un escriptor que m'agrada molt.

De Anne Marie Schwarenzenabach només m'he llegit la única obra seva publicada en castellà: Muerte en Persia que em va colpí. I em va cridar molt l'atenció la seva vida; no va tenir una vida fàcil, a nivell econòmic sí, va ser un ésser turmentat, infeliç, va morir als 34 crec...d'un desgraciat accident de bicicleta, va néixer el 1908 a Zúric ( cito de memòria i potser m'erro) íntima amiga dels germans Mann amb qui va mantenir una o unes relacions arravatades, ambigües, doloroses fins i tot...Thomas Mann va dir d'ella que era un" àngel devastat"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris