Paisos Catalans

dimecres, 22 d’abril del 2009

El bosc de la nit


Jo me'l vaig llegir , El bosc de la nit, ja fa força anys en la versió retallada i a més en castellà. És una novel.la poètica, estranya, diferent i embriagadora com un licor hipnòtic.

És un altre dels llibres, de les novel.les que,d'una manera o una altra ,m'han arribat ben endins. Són aquesta mena de novel.les que ,de tant en tant ,has de tornar a llegir, a rellegir...per adonar-te de tu mateixa, per ser conscient si has canviat, si les emocions que et produeix són diferents o són les mateixes....no em faria res comprar-me aquesta versió més autèntica, sense censures que data de l'any passat. Però tinc una pila de llibres que em vull llegir per primera vegada. Potser el bosc de la nit haurà d'esperar l'estiu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris