Paisos Catalans

dissabte, 7 de febrer del 2009

LLista

He fet una llista dels "meus" llibres i me n'he deixat molts que ara no recordo o perquè dubto entre quin posar i quin no ... la llista seria interminable....m'he descuidat dels filòsofs ( Comte-Sponville si l'he posat ) però i Nietszche? i Spinoza? Epicur? i dels escriptors com Joyce ( Em va "frapar "Retrat de l'artista adolescent i tinc començat L'Ulisses) i L'Immoralista d'André Gidé, impressionant! o tants d'altres....sempre m'agradat llegir... vaig aprendre a llegir abans d'anar per primera vegada a l'escola ( almenys això em deia mon pare) per les immenses, infinites ganes de llegir que em xuclaven cap a qualsevol paper on hi haguessin lletres....Fins i tot, i això és un record meu, em llegia els diccionaris i copiava seleccions de paraules agrupades per distints criteris....Em vaig fabricar una mena d'enciclopèdia personal de noms de vaixells, de termes mèdics i d'altres per l'estil.

He llistat a la llista, o allistat a la llista, els primers títols , que a aquestes hores de la ja passada mitjanit, m'han vingut al cap...o millor dit: m'han sortit del cap....això del bloc ( la bitàcola dels vaixells) és com una dèria salvatge...un no parar d'abocar i omplir ( horror vacui) aquest espai sense espai físic de la xarxa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris